CARROSSERIE DE BACKER

 

Het eerste kwaliteitsgevoel dat Carrosserie De Backer wilt geven aan ieder die het bedrijf binnenstapt, is een gespecialiseerd en aangenaam onthaal. Dit blijkt uit een snelle en duidelijke afhandeling van elk dossier. Elk dossier wordt onmiddellijk voorzien van een digitale fotobijlage, een overzichtelijke identificatie van het voertuig (kopies van boorddocumenten worden steeds genomen) en een gedetailleerde omschrijving van de schade aan de wagen waaruit dan zo snel mogelijk een gedetailleerd bestek wordt opgemaakt.

Tijdens het eventuele wachten, wordt er onze klanten een kopje koffie of een glaasje fris water aangeboden. Zij kunnen dan rustig plaatsnemen op de daarvoor voorziene zitjes, en eventueel enige lectuur doornemen.

 

 

De administratie maakt zich sterk door, indien nodig, zelf contact op te nemen met experts voor een vlotte afwikkeling van het dossier. Bestekken worden nauw gevolgd en bij goedkeuring van het dossier door de expert, wordt zo snel mogelijk een afspraak voor herstelling gemaakt.

Nog een sterk punt van Carrosserie De Backer is de levering van een gratis vervangwagen tijdens de reparatie.

 
Home     Openingsuren     Onze kwaliteiten     Een Herstelling     Bereikbaarheid     Depannage     Stuur ons een mailtje     Opinie