RECENSIES
ONZE KLANTEN AAN HET WOORD
Geplaatst op Dirk van BaarleTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Onze Skoda voor de eerste keer hier binnen gebracht voor onderhoud en advies. Alles is duidelijk en correct verlopen.Geplaatst op aleidis degrendelTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Spijtig genoeg voor de eerste keer naar Carrosserie De Backer moeten gaan met mijn auto. Maar wat ben ik verschoten....je wordt super vriendelijk onthaalt. Personeel achter de balie stuk voor stuk vriendelijke mensen die ook tegen een grapje kunnen😉. En dan service die ik heb gekregen. Aan alles denken ze er was iets meer schade aan mijn auto dan we hadden gezien, waardoor bumper volledig moest worden vervangen. Dat hebben ze allemaal mooi opgelost. Je brengt je wagen en indien nodig krijg je een reservewagen. Is je wagen klaar breng je de reserve wagen terug en klaar is kees. Top Carrosserie hopelijk is het niet meer nodig maar indien ik terug beroep moet doen op een Carrosserie weet waar naartoe. Top Team👍Geplaatst op Herman van de vloetTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Vriendelijke en behulpzame mensen,Geplaatst op Jim & KellyTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Super fijne service, niets is teveel voor hen. Een telefoontje, een mailtje of een babbeltje aan de balie. Altijd even vriendelijk. Ook de mechaniekers! Hoe zij me het laatste jaar al veel geholpen hebben, nooit was het teveel voor hen! Ik ben een tevreden klant en zal blijven gaanGeplaatst op hedwig van roostTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. herstelling van mijn wagen is uitstekend verlopen. Duidelijke afspraken gemaakt, goede vervangwagen en auto als nieuw terug gekregen! een aanrader!Geplaatst op Ronny PetersTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. ik had onlangs schade aan mijn auto door een ongeval en deed deze binnen bij carrosserie De Backer, deze mensen zijn zeer vriendelijk en helpen jou met alles. Ik ben super tevreden en mijn auto is fantastisch hersteld op korte termijn. ik kan carrosserie De Backer zeker aanraden. ze zijn de 5 sterren zeker waardGeplaatst op Yves Van der plasTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Top service!
Afspraak makenOntdek onze diensten